by Olegs Bambulaks | Apr 10, 2022 | cargo blocking
The ergonomic long lever ratchet tie down strap is used more and more widely due to its qualities and features: Greater comfort and ergonomics, does not put pressure on the driver’s spine, because tension goes from top to bottom.Higher (within limits) tensioning...
by Olegs Bambulaks | Mar 28, 2022 | cargo blocking
Pneumatic airbags are a type of cargo securing means, used as an independent means of securing cargo, or in combination with other additional cargo securing elements, such as tie-down straps, anti-skid mats, and other means. Airbag Made of polished dense fabric or...
by Olegs Bambulaks | Jan 15, 2022 | Uncategorized
Galvenās alumīnija dēļu un salikšanas dēļu priekšrocības ir: – alumīnija dēļi tiek savienoti savā starpā, izmantojot gala fiksatorus, kuriem nav nepieciešami papildu stiprinājumi; nepieciešamo dēļu augstumu panāk ar alumīnija dēļu komplektu; - ir palielinājies...
by Olegs Bambulaks | Dec 28, 2021 | Uncategorized
Pēdējā laikā nereti ir gadījumi, kad vadītājs nedrīkst ierasties pie transportlīdzekļa iekraušanas, turklāt pēc iekraušanas transportlīdzeklis tiek arī aizzīmogots. Vai šajā gadījumā ir kāds pārkāpums? Jā, ir – Art. 8. CMR konvencija nosaka: “Pieņemot kravu,...
by Olegs Bambulaks | Dec 10, 2021 | Uncategorized
Bloķēšana nozīmē, ka krava tiek sakrauta tuvu stacionārām konstrukcijām un konstrukcijām, kas uzstādītas uz kravas automašīnas, piemēram, priekšējās sienas, balstiem vai virsbūves sāniem. Praksē var būt grūti pārvietot kravu tuvu bloķēšanas ierīcei, vienmēr ir...
by Olegs Bambulaks | Nov 21, 2021 | Uncategorized
Slodzes sadalījums transportlīdzeklī ir viens no svarīgākajiem noteikumiem transportēšanas laikā. Pārvadātāji zina, ka kravu pārvadāšanas laikā nedrīkst pārsniegt maksimāli pieļaujamos gabarītus un transportlīdzekļa pilno masu. Jāņem vērā arī...
by Olegs Bambulaks | Nov 10, 2021 | Uncategorized
Kas ir pretslīdes paklāji jeb paklājiņi – tie ir pamatmateriāli, un no augstas berzes materiāliem izgatavotus starplikas var izmantot, lai palielinātu berzi starp platformu un kravu, kā arī, ja nepieciešams, starp kravas līmeņiem. Pateicoties to augstajam koeficientam...
by Olegs Bambulaks | Okt 25, 2021 | Uncategorized
🔆Pārvadātāji zina par kravas nostiprināšanas nepieciešamību un to dara gandrīz visi, daudzi to dara labi, bet ne visi var pareizi izrēķināt nepieciešamo stiprinājuma siksnu skaitu, lai droši nostiprinātu kravu (ir arī tādi, kas domā - kāpēc to tur stiprināt, krava jau ir pietiekami smaga, lai nekustētos ķermenī." "kāpēc skaitīt, viss ir vienkārši - jūs ņemat vienu siksnu uz tonnu svara, tas ir viss aprēķins").
Jaunākie komentāri