Delivering cargo on time and safely is the task of a professional carrier. The daily work of freight forwarders, dispatchers, drivers and mechanics may not be so noticeable to a simple layman, but it makes our life more convenient, comfortable and much more enjoyable....
The ergonomic long lever ratchet tie down strap is used more and more widely due to its qualities and features: Greater comfort and ergonomics, does not put pressure on the driver’s spine, because tension goes from top to bottom.Higher (within limits) tensioning...
Pneumatic airbags are a type of cargo securing means, used as an independent means of securing cargo, or in combination with other additional cargo securing elements, such as tie-down straps, anti-skid mats, and other means. Airbag Made of polished dense fabric or...
Galvenās alumīnija dēļu un salikšanas dēļu priekšrocības ir: – alumīnija dēļi tiek savienoti savā starpā, izmantojot gala fiksatorus, kuriem nav nepieciešami papildu stiprinājumi; nepieciešamo dēļu augstumu panāk ar alumīnija dēļu komplektu; - ir palielinājies...
Pēdējā laikā nereti ir gadījumi, kad vadītājs nedrīkst ierasties pie transportlīdzekļa iekraušanas, turklāt pēc iekraušanas transportlīdzeklis tiek arī aizzīmogots. Vai šajā gadījumā ir kāds pārkāpums? Jā, ir – Art. 8. CMR konvencija nosaka: “Pieņemot kravu,...
Bloķēšana nozīmē, ka krava tiek sakrauta tuvu stacionārām konstrukcijām un konstrukcijām, kas uzstādītas uz kravas automašīnas, piemēram, priekšējās sienas, balstiem vai virsbūves sāniem. Praksē var būt grūti pārvietot kravu tuvu bloķēšanas ierīcei, vienmēr ir...
Slodzes sadalījums transportlīdzeklī ir viens no svarīgākajiem noteikumiem transportēšanas laikā. Pārvadātāji zina, ka kravu pārvadāšanas laikā nedrīkst pārsniegt maksimāli pieļaujamos gabarītus un transportlīdzekļa pilno masu. Jāņem vērā arī...
Kas ir pretslīdes paklāji jeb paklājiņi – tie ir pamatmateriāli, un no augstas berzes materiāliem izgatavotus starplikas var izmantot, lai palielinātu berzi starp platformu un kravu, kā arī, ja nepieciešams, starp kravas līmeņiem. Pateicoties to augstajam koeficientam...
🔆Pārvadātāji zina par kravas nostiprināšanas nepieciešamību un to dara gandrīz visi, daudzi to dara labi, bet ne visi var pareizi izrēķināt nepieciešamo stiprinājuma siksnu skaitu, lai droši nostiprinātu kravu (ir arī tādi, kas domā - kāpēc to tur stiprināt, krava jau ir pietiekami smaga, lai nekustētos ķermenī." "kāpēc skaitīt, viss ir vienkārši - jūs ņemat vienu siksnu uz tonnu svara, tas ir viss aprēķins").
Jaunākie komentāri